Thursday, September 5, 2013

Majlis Akikah & Cukur Jambul Aiman

31.Ogos.2013

Merdeka malaysia! merdeka Sabah!

ndak rasa bulan syawal akan meninggalkan kita,suasana raya pun memang ndak rasa suda pun.Hari ni hari merdeka,hari cuti dan hari anakku cukur jambul.Adoii punya penat dari seminggu sebelum majlis.Mak mertua sibuk buat biskut raya,si laki sibuk cari kambing arhh ni satu hal pasal kambing,bikin hypertension! hihi!

Lebih senang katakan memang penatlah bah.Alhamdulillah ipar2 banyak membantu,saudara mara laki banyak sumbangkan tenaga dan masa untuk majlis Aiman ni. biktenk larr :)

Majlis kami mulaikan selepas solat zohor,alhamdulillah sanak saudara,orang2 kampung ramai yang hadir.Aku dah sibuk dalam bilik bagi Aiman susu,supaya kenyang dan ndak meragam.hihi campin kan mummy dia ni.Siap2 posing lagi.Klik! klik! klik! siap 10 posing hahaha!!

Ini gambar sepanjang majlis :) :)


                                                               Ehem!! yang ni mem besar sama Gg junior :D



                                                                Ni lah si owesome boi tu #bigboss majlis hari tu ;)

#kalau sarung tangan ndak pakai itulah pebret dia,hisap jari dan gosok2 kepala.Haha!! sebijik gaya abbi dia.Kata orang manakan tumpah kuah kalau tidak ke nasi.Yer ndak??


                Belah kanan aku tu cinta hatiku,belah kiri ni intan permataku.LuvBothOfyOu

Abbi gendong Aiman

Ini jak yang mampu aku nak post hihi,macam ndak larat mau upload suma pic masa majlis tu.Apa pun syukur ku panjat pada yang maha Esa,segalanya berjalan dengan lancar,sempurna dah rasanya 1 tanggungjawab sebagai ibu bapa.Memang banyak ujian dan cobaan dalam menempuh alam rumahtangga ni,lebih2 lagi sudah punya cahayamata.Makin berat dan besar tanggungjawab tu.

InshaAllah dengan adanya ilmu agama sedikit sebanyak boleh didik anak mengenal dan menyukai agama InshaAllah.Harapan semoga baby Aiman mummy dan abbi ini bila besar kelak jadi anak yang soleh,baik dan berbakti pada mummy dan abbi bila sudah tua.Aamin Ya Rabb 


No comments:

Post a Comment