Wednesday, August 21, 2013

Berpantang Time!!

Masa berpantang pulak jangan citer lah,banyak stori hihi.Aku bukan jenis yang tahan hati mau elak makan itu makan ini.Masa ni kena latih diri lah nampaknya kan. Mak mertua bilang jangan makan ikan yang bisa-bisa,makan yang bikin anak gatal n kembung perut contohnya seafood :P .So far teda juga lah aku langgar pantang2 ni.
Aku punya jenis mana makan sup2 kalau teda simpan halia.Langsi bah orang sabah bilang huhu.Mama mentua bilang jangan nanti bikin kuning aiman. 

Bila aiman sudah masuk sebulan,bah ada sudah aku langgar pantang makan n minum.Minum sejuk,makan pedas..adohaii!! kasian bah anak haha!! Syukur kebal juga perut si aiman ni mummy dia makan n minum sembarang ndak juga dia kembung perut.Anak jantan maa boleh sakit kan. :D 

Fevbret masa pantang komfem punya,bubur ayam + telur dan air cincau.Setiap kali laki pulang dari kerja,mesti pesan sampai 3 tin.Uisshh!! kira pelahap juga lah aku masa tu hihi.Kesimpulannya,jaga lah badan selepas beranak,nanti dah jadi macam tong dram jangan salahkan si laki ya kalau ndak mendekat haha!!

No comments:

Post a Comment