Thursday, September 26, 2013

Servay Hypermarket

Petang tadi husband balik kerja ajak kuar untuk beli barang,okey jugalah sebab kebetulan barang anak aku dah nak habis. So list dah ready tulis,dah menjadi kebiasaan aku lah tulis apa yang nak dibeli. ( takmo miss stuff ). Tempat febret kitaorang laki bini komfem Servay Hypermarket,Putatan. Dari masa preggy aiman lah asyik ketagihnya aku kesana hihi. Sebab aku paling suka minuman yang ada pearl tu Milky Tea Pearl. Inilah yang aku sukakan sangat masa preggy dulu,sebab tu lah anak aku kecik jer masa lahir 2.5kg :D

So,sampai jer hypermarket tu ahh mulalah cari barang itu ini,bestnya aku yang tolak troli tu,husband aku ambik turn gendong baby aiman,aku tak larat sebab anak aku ni dah hampir sama berat dengan beras haha!! dah 5.5kg adoii tak sanggup aku. Ambik itu ambik ini,akhirnya hampir penuh jugalah troli kitaorang :P ( Pic takda,segan org seblah aku asyik pandang ) 

Naik 2nd floor, ahh tempat paling aku suka jejak hihi. Semuanya khas untuk pakaian,dari pakaian lelaki.perempuan dan pakaian bayi dan kanak-kanak. Aku survay baby stuff,nak belikan aiman sehelai dua pakaian,al-maklum lah badan dah fit so banyak baju dia dari new born dah tak muat. Tengah siok-2 pilih itu ini,husband nak minta ganti pulak gendong aiman,dia pun dah fed up angkat anak dia hahaha!! tu lah pasal kasi minum anak susu anmum,kan dah besooorr :D

so ganti carrier la..amboiiyaii memang sebijik macam aku tengah gendong 5kg beras haha. Berat sungguh engkau nak.Dah aku pegang anak,laki aku mak aii sibok juga dia cari baju,okey follow jer lah laki kita ke mana pun,hampir sepuluh minit cari-2 baju,akhirnya tali pinggang jak yang dia beli. Haprakkss kaki aku doii!!

Tak sanggup aku nak cari-2 barang aiman,aku mintalah bantuan suami tolong lengkapkan,sebab masa ni aiman meragam nak menyusu. Allah!! nak breastfeed dekat mana? terpaksa bagi susu botol. Aku dah stanby awal bancuh susu,sebab kalau-2 kes macam ni lah yang payah nya. Alhamdulillah lepas susu tu aiman tak buat hal dah. Kenyang perutt anak aku.

masa nilah manja-2 yer nakk

Hihi macam ni lah aku masa tu,terpaksa susukan aiman dalam market tu,nak susukan dekat kereta,alamat dengarlah tangisan merdu aiman ni. <3 :*

suka peluk aiman cam gini


No comments:

Post a Comment